HippopoTamam


Eveet... En son görüşmemizde bahsettiğim kocaman hayvan dostumuzun tamamlanmış hali işte karşımızda! Kendisi benim tamamladığım ilk çok parçalı ve nispeten büyük ebatlarda olan bir amigurumi projesi. Hala amatörlükten kaynaklanan bazı hatalar yapıyor olsam da sanırım bütününde başarılı bir iş oldu.


Önce parçaları ayrı ayrı ördüm ve inanın bana örme işi birleştirme işinden çok daha kolaymış çünkü çok sancılı dikme çabaları yaşadım. Suaygırımın başlardaki yeri öpme arzusunun önüne geçebilmem için kafasını üç kez söküp yeniden dikmem gerekti. (Fiziğim her zaman zayıf olmuştur.) Neyse ki daha sonra iğnelerle prova yapmayı akıl edebildim. Yok yok... Neyse ki yanımda bu işlerden anlamamasına rağmen her zaman benimle birlikte heyecanlanan ve fizikten biraz daha iyi anlayan bir destekçim var. 


Peki bunu kendim mi düşündüm? Malesef hayır. Amigurumi tamamen sayı işi ve ben henüz kendim model oluşturabilecek kadar iyi duruma gelemedim. Ama düzgün anlatımlı bir örneği takip etmek çok zor bir şey değil ve eğer siz de böyle bir suaygırı örmek isterseniz Bitter Sweet'in şuradaki örneğini takip etmeniz yeterli olacaktır.

Nasıl? 

No comments:

Post a Comment