Bayramda Totorolar size de gelebilir

Artık kendimi son derece geliştirdiğimi kanıtlamak için en son ördüğüm dostlarımı paylaşayım. Yoksa bayram falan bahane...

Rüya adlı minik bir dostum var. Kendisi Totoro'yu pek severmiş. Ama büyük bir Totoro'yu bayrama yetiştiremem diye daha ufağına gideyim dedim. (Aslında daha güzelini bile yaparım artık) "Totoro" diyişini duyamadım belki ama beni yanına emretti ya o bana yetti. 


Bir diğer minik komşu dostum ise Aysu. Onun için ayrı bir yazı yazmayı düşünüyordum aslında ama o kadar düzenli bir ilham sağlıyor ki bana, hangi anı tarif etmek gerektiğini bilemiyorum. O yüzden onun için çok beğendiğim bir örnekten şu kediyi ördüm. Gerçi ilk bakışta biraz Pembe Panter sanılıyor ama olsun. Nasılsa benim beğendiğim her şeyi beğeneceğinin garantisi var. Eş zamanlı reenkarne diye bir şey var mı acaba?


Yani ben bayramda Bodrum komşularıma gidemedim ama Totorolar ve Kedidolar onlara gitti. Siz de eğer böylesine misafirlere sahip olmak isterseniz bana ulaşmanız yeterli olabilir. Gerçi bundan sonra biraz yoğunum ama geç de olsa bir teslimat tarihi düşünürüz.  


Kedido'nun örneği için şuraya bakabilirsiniz. Annaboo her şeyi öyle güzel anlatmış ki ingilizceyi ve zincir çekmeyi bilen herkes yapabilir. Google Traslate işe yarıyor mu bakmadım ama sahibi izin verirse belki çeviririm.

Küçük mavi Totoro örneğini ise şurada bulabilirsiniz. (Gözlerine vaktim kalmadığı için hazır göz kullandım. Bir ara ek yapabilirim) Hatta şurada tüm Totoro örneklerini bulabilirsiniz. Yalnız bu örnekleri örüp üzerinden kazanç elde etmeye çalışmak yok, en fazla hediye edebiliyoruz.

Bir de fotoğraflarını paylaştığım amigurumilerin benim yaptığım şeyler olduğu pek anlaşılmıyormuş. O yüzden yapım aşamasından da bazı anları paylaşmak istedim ama o aşamalarda fotoğraf çekmek pek aklıma gelmiyor. Anneme de tebrik telefonları gelmeye başlamış :) Çok teşekkür ederim!


Bu eller benim eller ha! İyi bayramlar!

1 comment: