Penguenler üşümesin!

Ülkece içinde bulunduğumuz duruma herhangi bir gönderme yaptığımı falan sanmayın sakın. Ördüğüm bu kazağı gerçekten bir penguen giyecek. Avustralya'da bulunan Penguin Foundation, üzerine petrol bulaşan penguenlerin tedavisini üstlenen bir kurum. Penguenlerin petrol bulaşan tüyleri işlevini yitirdiğinden, tedavileri süresince üşümemeleri için kazak giydiriyorlarmış. Penguenlere uygun kazak bulmak da pek kolay olmadığından dünyanın dört bir yanındaki örgüseverlerden kazak yardımında bulunmalarını bekliyorlarmış. İşte ben de bunu okuduğum zaman kendime bu işi bir görev bildim ve sitelerindeki ölçülere göre bir kazak ördüm.


Anladığım şu ki, ortalama bir penguen benim Yumoş'tan biraz büyükçe ve tombiş göbekli bir şeymiş. Yine de okuduğum talimatlara göre oluşturduğum şey verdikleri ölçülerle uyuştuğundan iyi bir iş çıkardığımı umuyorum. Yarın ilk işim postaneye gitmek olacak. 


Siz de eğer bir pengueni ısıtma niyetine girerseniz açıklamalar ve adres için alttaki şu linklere bir göz atmanızı öneririm. 





No comments:

Post a Comment